УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ СЕРЕД ОРЕНДАРІВ ТК PASSAGE
- Терміни та визначення, використані в Умовах проведення конкурсу серед Орендарів ТК PASSAGE (надалі – «Офіційні умови» або «Умови»), мають такі значення:
Замовник: ТК «Пассаж»;
Організатор акції: Damianі Сlub / ПП «Нострум»;
Генеральний партнер акції: ТК «Пассаж»;
Партнери акції: відсутні;
Подарунки – подяки згідно номінацій: Платина, Золото, Срібло; заохочувальні подарунки переможцям.
Загальна кількість номінацій: 15;
Учасники – Орендарі ТК Passage, пункту обміну валют, чеків з острівка Монобанку;
Переможці – Орендарі, які номіновані згідно порядку, визначеному цими Умовами;
Конкурс серед Орендарів ТК PASSAGE» (вище та надалі – «Конкурс») – конкурс, який проводиться Організатором на території ТК «PASSAGE», що розташований за адресою: м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 50 (далі — «ТК» або ТК PASSAGE), в рамках якої Організатор надає Орендарю право бути номінованим та отримати подарунок за умови виконання дій, визначених в цих Умовах.
Строки проведення Конкурсів у 2023 році:
Перший етап: 4.03.2023-12.03.2023 – період проведення Свята весни у ТК Passage. Після закінчення акції серед відвідувачів ТК, Організатором буде порахована кількість анкет по кожному Орендарю і згідно умов Конкурсу Орендарі будуть номіновані та отримають призи до 31.03.2023р.
Другий етап: квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад.
Підсумки підводяться згідно даних всіх акцій, що проводилися в цей період.
Строк проведення Конкурсів після 2023р.:
Перший етап: грудень, січень, лютий. Підсумки підводяться згідно даних всіх акцій, що проводилися в цей період.
Другий етап:березень, квітень, травень. Підсумки підводяться згідно даних всіх акцій, що проводилися в цей період.
Третій етап: червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад.Підсумки підводяться згідно даних всіх акцій, що проводилися в цей період.
- Загальні умови проведення Конкурса:
2.1. Конкурс проводиться на території ТК «PASSAGE», що розташований за адресою: Дніпро, пр. Д. Яворницького, 50.
2.2. Метою проведення Рекламної Акції є заохочення Орендарів інформувати своїх клієнтів про сезонні акції, які проводить ТК;
2.3. В період проведення Конкурсу Орендар має право отримати 1 (одну) номінацію і один заохочувальний подарунок.
- Орендарі, які мають право взяти участь в Конкурсі:
3.1. Усі орендарі, окрім пункту обміну валют, острівка Монобанку.
3.2. Не надає права на участь в Конкурсі: якщо виявлено нехтування правилами акції зі сторони орендаря чи його співробітників під час однієї з акцій та магазин автоматично завершив участь.
- Методологія проведення конкурсу серед орендарів ТК Passage
4.1. Кожен сезон (осінь, зима, весна) визначити рейтинг успішних магазинів у своєму сегменті
(див. п.2) відповідно до Принципу визначення ступеня залучення клієнтів (п.3).
4.2. Категорії магазинів та перелік номінацій:
— одяг (платина, золото, срібло)
— взуття (платина, золото, срібло)
— прикраси (платина, золото, срібло)
— краса та догляд (платина, золото, срібло)
— техніка та електроніка (золото, срібло)
— ресторани та кафе (золото)
Перелік магазинів і їх відповідність до категорій див. Табл.1
4.3. Принцип визначення ступеня залучення клієнтів:
4.3.1 Кожен сезон ТК проводить акції, попередньо анонсуючи її як відвідувачам, і магазинам.
4.3.2 Під час проведення акцій кожен учасник реєструє чек від магазину ТК, який відповідає необхідним правилам.
4.3.3 Після закінчення акції Організатор підраховує кількість зареєстрованих анкет від кожного магазину.
4.3.4. Якщо акцій у сезоні кілька, кількість анкет по кожному магазину підсумовується.
4.3.5. Наприкінці сезону, на підставі загальної кількості зареєстрованих анкет та формується Рейтинг успішних магазинів у своєму сегменті.
4.3.6. Організатор нагороджує номінованих Орендарів подяками, згідно місця в рейтингу, заохочувальними подарунками та друкує результати акції, які розміщує на 1му поверсі для загального огляду та ознайомлення.
4.4. Список номінацій в кожній категорії:
Платина: загальна кількість зареєстрованих анкет за сезон є найбільшою в своїй категорії.
Золото: загальна кількість зареєстрованих анкет за сезон в своїй категорії є меншою, від кількості анкет в номінації Платина, але більшою, ніж в номінації Срібло.
Срібло: загальна кількість зареєстрованих анкет за сезон в своїй категорії є меншою, від кількості анкет в номінації Золото але більшою від кількості анкет, що залишилися.
4.5. Порядок підрахунку анкет
4.5.1 Після закінчення кожної акції Організатор підраховує кількість зареєстрованих анкет від кожного магазину і фіксує її у наступній формі (див. табл.2).
4.5.2 Наприкінці сезону, кількість анкет підсумовується і на підставі загальної кількості анкет за сезон формуються Номінації згідно кожної категорії (див. п.2)
4.5.3. У разі рівної кількості анкет від магазинів, що відносяться до однієї категорії, перевага буде віддаватися тому магазину, від якого зареєстрована найбільша кількість саме учасників (фізичних осіб), а не анкет.
Організатор акції залишає за собою право вимагати надати вибірку всіх продажів за певний період акції та дані з кожного чека.
- Права та обов’язки Організатора:
5.1. Організатор на власний розсуд розподіляє призи серед Учасників.
5.2. Організатор залишає за собою право змінити дати проведення Конкурсу. Інформацію про змінені умови Організатор повідомить заздалегідь (п.6.4).
5.3. Організатор Конкурсу не несе жодної відповідальності за скасування Конкурсу, або невручення Номінацій у випадку настання форс-мажорних обставин, зокрема таких, як стихійні лиха, пожежі, аварії, паводки, воєнні дії будь-якого характеру, повідомлення про замінування будівель, блокади, суттєві зміни у чинному законодавстві, яке діє на території проведення Конкурсу, інші обставини, які знаходяться поза контролем Організатора Конкурсу.
5.4. Організатор та Замовник Конкурсу не несуть відповідальності відносно якості та майбутнього використання заохочувальних подарунків.
5.5. У разі виникнення спірних питань, Організатор акції залишає за собою право вимагати надати вибірку всіх продажів за певний період акції та дані з кожного чека.
- Прикінцеві положення
6.1. Беручи участь в Конкурсі, Орендар тим самим надає свою згоду щодо усіх умов проведення Конкурсу;
6.2. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Умов, і/або питань, неврегульованих цими Умовами, остаточне рішення приймається Організатором Конкурсу відповідно до вимог діючого законодавства України. При цьому, рішення Організатора Конкурсу є остаточним і не підлягає оскарженню.
6.3. Учасник Конкурсу погоджується з тим, що прийняттям Номінації він надає свою безумовну згоду на відео- та фото-фіксацію самого процесу вручення Подяк та заохочувальних призів, а також надає згоду на безоплатне та безстрокове використання таких матеріалів для публічного використання, трансляції чи розповсюдження в соцмережах ТК «Пассаж».
6.4. Ці Умови можуть бути змінені/доповнені Організатором протягом всього Періоду проведення Конкурсу, при цьому інформування відносно змін і доповнень буде здійснено шляхом відправлення електронних листів на пошту Орендарів. Такі зміни і доповнення вступають в силу з моменту опублікування, якщо інше не буде передбачено змінами/доповненнями цих Умов.
6.5. Порушення цих Умов проведення Конкурсу або відмова від їх виконання позбавляє Учасника права на участь в Конкурсі та отримання Номінації.
Таблиця 1. Відповідність орендарів до категорій
Одяг | Взуття | Прикраси | Краса, догляд та аксесуари | Техніка та електроніка | Ресторани та кафе |
NewBalance
REISS Brilliant MarcO`Polo Goldi SMS’ка RINASCIMENTO RoyRobson Lerros Joop Climber Glossi/Lace PierreCardin GerryWeber TALLY WEIJL GEOX Timberlаnd CORSO MarcAndre Arber Cop.Copine Prima BELLE Porto Brabrabra Perfetto SharmLingerie PUSHANA Furor FreshFashion Cocon Triumph Atlantic FurSeason JULIE EtnaFurs |
Skechers
Walker ECCO MIRATON TonyPerotty TNG OBUVE ANТONIO BIAGGI Giardini SABO Viva PeterKaizer Balinni TiAmo Keddo Welfare Саквояж VladiоBruni VittoRossi AuraFashion ИНТЕРТОП Днепровскийбукин
|
Укрзолото
LOVE YOU Золотий Вік AURUM SOVA PANDORA SilverStyle
|
YvesRocher
Люксоптика Brocard KIKO Samsonite AVNET BAGS ets Саквояж Твій подарунок Будинок Іграшок EnglishHome Ательє «У пана КРАВЦЯ»
|
SMS’ка
PocketStore Samsung GameShop
|
BotanicaEspressoCafe
Confetti TheLoftGastropub КальяннаяХабблБаббл Японский ресторан СУШИЯ |
Таблиця 2. Загальна кількість зареєстрованих анкет
Назва магазину | Акція 1 (період): кількість анкет | Акція 2 (період): кількість анкет | … | Акція N (період): кількість анкет | Загальна кількість анкет | Примітки та виводи |