Соціальна відповідальність українських fashion-брендів для БО “100%Життя”: результати колаборацій FROLOV x SOVA
У січні 2019 року бренди SOVA і FROLOV представили унікальну колекцію прикрас For Love. Ця колаборація — приклад нового формату соціальної відповідальності українських fashion-брендів, які піднімають проблему боротьби зі СНІДом в Україні.
Колекція For Love – результат спільної творчості дизайнера Івана Фролова, ювелірного дому SOVA з БО “100%Життя”. До першої колекції увійшло 7 унісекс-прикрас, що комбінуються між собою та створюють унікальний маніфест любові.
Прикраси продаються в інтернет-магазинах та усіх корнерах SOVA. Частина прибутку від продажу йде на боротьбу з епідемією ВІЛ/СНІДу в Україні – закупівлю швидких тест-систем, що дозволяють вчасно діагностувати ВІЛ та розпочати лікування.
З моменту старту продажу колекції закуплено більше 1700 тестів.
Бажаючи продовжувати нову традицію соціально-відповідальної української моди, автори колаборації прийняли рішення про розширення модельного ряду колекції.
Через рік після запуску першої колекції, взимку 2020 року була розроблена нова колекція, яка була доповнена кафами, кольє та каблучками
Після запуску продажів другої колекції закуплено ще 700 мультитестів на 4 інфекції — ВІЛ, гепатит С, гепатит В, сифіліс.