У новій рекламній кампанії бренду VIF увазі глядачів представлена сучасна урбаністка — модна, успішна молода дівчина, яку «застукали» на брущатих вуличках нашої столиці серед затишних житлових будиночків і кафе. Вона зображена в звичних образах традиційної міської жительки: що поспішає на роботу, насолоджується кавою в невеликому вуличному кафе, а також біжить в грайливому настрої на романтичне побачення.
Це ті амплуа, в яких опиняється кожна дівчина щодня! Тому колекція Весна-Літо 2020 від VIF — це динамічна колекція для кожної з нас! Для тієї, яка щодня стикається з офісними негараздами, яка займається спортом, подорожує, зустрічається з подругами або з нетерпінням чекає побачення! Це колекція, яка відмінно передає хвилю сучасного міста і його динамічну атмосферу. Рекламна кампанія демонструє, що нова колекція буде доречна для жінок різних типажів і вікових груп. Сумки VIF — must-have у міських модниць.
Колекція Spring|Summer 2020 року — це більше, ніж просто модні та практичні сумки та взуття. Це власний шлях самовираження, який може разюче відрізнятися у різних жінок, тому що кожна з них — неповторна особистість з власною історією і поглядами на життя, які обов’язково знаходять відображення в їх образах. А сумка з нової колекції VIF мережі BAGSetc — це лише вдалий інструмент для самовираження, що дозволяє при цьому завжди залишатися самою собою.
Тільки до 9 березня на весь жіночий асортимент діє знижка 25%!