ІСТОРІЯ ПОЛО LACOSTE

Елегантна, спортивна, надзвичайно комфортна і різноманітна — сьогодні сорочка поло LACOSTE є визнаним еталоном витонченого спортивного стилю в усьому світі.

Її знають, люблять і з задоволенням носять представники вже не одного покоління спортсменів і цінителів невимушено-вишуканого стилю одягу. Створена більше 80 років тому, сорочка поло французького бренду усе така ж практична, універсальна і популярна у всьому світі.

З поло почалася історія французького бренду LACOSTE. Рене Лакост, засновник марки, був одним з відомих «Мушкетерів», які зробили теніс у Франції по-справжньому великим видом спорту. Саме він винайшов стиль «невимушена елегантність», завжди з’являючись на тенісних кортах в бездоганному і зручному одязі. Щоб досягти більшої свободи рухів і комфорту під час матчу, він сам розробив найлегшу білосніжну сорочку з коротким рукавом з переплетеної тканини і з ребристим коміром: так і народилася славетна сорочка поло LACOSTE. Разом з логотипом у вигляді крокодила, вона є однією з найбільш впізнаваних моделей одягу в світі. Логотип, в свою чергу, був створений так само легко і невимушено, як і легендарне поло.

Рене Лакоста прозвали крокодилом в результаті одного спортивного парі. Напередодні вирішального матчу Кубка Девіса, капітан французької команди пообіцяв подарувати своєму юному «Мушкетеру» Рене Лакості валізу зі шкіри крокодила. Зрозуміло, тільки якщо той переможе. Здолати противника Рене не вдалося, проте газети, дізнавшись про парі, охрестили його «крокодилом» за те, як наполегливо він боровся за перемогу. Фанати швидко підхопили прізвисько, яке прекрасно втілювало стійкість молодого гравця на корті. Коли прийшов час вибрати символ бренду LACOSTE, крокодил був логічним рішенням. Символічність очевидна: будучи спокійним і сильним, крокодил гармонійно представляє бренд, який фокусується на довгостроковості, єдиному стилі і безкомпромісній відданості якості.

Створення кожної сорочки поло починається задовго до надходження тканини на виробництво. Безмежне бавовняне поле — стартовий пункт для поло. Тут відбирається найміцніша і найеластичніша бавовна в світі. Французька марка використовує бавовну з виключно довгими волокнами, які дозволяють максимально уникнути їх скручування. Таким чином забезпечується винятковий комфорт і м’якість поло LACOSTE, які відчуваються на тілі немов друга шкіра.

З ретельно відібраної бавовни створюється тканина піке для поло. В’язка джерсі під назвою «маленьке піке» надає поло LACOSTE їх індивідуальність і відмінну якість. Унікальна сітчаста в’язка зі структурою, як у бджолиних сот, дозволяє поло LACOSTE бути дивовижно м’якими. Ключовою розробкою бренду також є тканина «піке що тягнеться». Ця суміш з 94% бавовни і 6% еластану надає поло LACOSTE їх фірмову легкість, комфортність і виняткову свободу рухів.

Високі стандарти якості застосовуються і до кольорів поло LACOSTE. Кольори, в які фарбуються поло, проходять ретельне тестування, щоб забезпечити їх стійкість до прання, вицвітання і впливу світла. Аж до 1950 поло LACOSTE були доступні тільки в одному кольорі: класичному тенісному білому. Сьогодні кожен сезон вони випускаються в 55 кольорах, з широким асортиментом насичених і ніжних відтінків в кожній колекції. Останнім кроком в процесі виробництва поло є лаконічні перламутрові ґудзики, які надають фірмову елегантність новим і класичним моделям поло кожен сезон.

Сьогодні існує 90 варіацій поло LACOSTE, з моделями для чоловіків, жінок і дітей. Класичні або трендові, вони створюються з різноманітних тканин відмінної якості і незмінно розширюють армію своїх шанувальників. Адже переконавшись один раз в зручності, легкості і довговічності поло LACOSTE, обходитися без них стає неможливо.